سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را که خداوند آن را برای امور دینی مردم سودمند قرار دادهاست پنهان کند، خداوند روز قیامت او را با لگامی از آتش لگام زند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

یادداشت هایی برای فردا

‌آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در اجلاس سراسری دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ولایتمداری حزب موتلفه اسلامی در جریان انقلاب اسلامی ثابت شده است ، ‌اظهار داشت : حزب موتلفه اسلامی می‌تواند کارگزار جدی و قاطع برای تداوم اصلاح مفاسد حاکم بر مسائل سیاسی،‌اجتماعی و ... روز باشد.
وی با تاکید بر اینکه بهترین عامل خط‌ گیری ما از قرآن است بیان داشت:‌ قرآن و عترت باید محور هر اندیشه و فعل سیاسی ما باشد و هر حرکت سیاسی که استنادی به قرآن و حدیث نداشته باشد دارای حجت شرعی نیست.


آیت‌الله علم‌الهدای تصریح کرد: کسانی که با پیامبر اکرم (ص) بیعت کردند دو دسته هستند،‌افرادی که از ناکثین هستند و بیعت شکنی کردند و کسانی که بر بیعت خود با پیامبر پایدار ماندند.

وی افزود: خداوند در قرآن افرادی را که از حکومت الهی ریزش کرده‌اند، کسانی می‌داند که بیعت شکنی کرده‌اند.


امام جمعه مشهد گفت: کسی که به درجه بیعت‌شکنی و ناکثین رسید قابل بازگشت نیست، زیرا ریزش این افراد به مرحله نکث رسیده و اتلاف نیرو، تضعیف قدرت و امکانات برای بازگرداندن آنها درست نیست.

وی ادامه داد: افرادی نیز که به مرحله نکث نرسیده‌اند باید با تمام قدرت آنها را برگرداند.


آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات خاطرنشان کرد: در انتخابات مسئله اصلی برای دشمنان انتخاب دولت و رئیس جمهور نبوده بلکه هدف اصلی آنها مقابله با نظام و با ولایت فقیه بود.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: با کسی که 12 بیانیه بر علیه نظام و ولایت فقیه داده نمی‌توان سازش کرد زیرا به درجه ناکثین رسیده و قابل برگشت نیست.

وی افزود: برخی که در گذشته در جریان نظام وجود داشتند امروز در بلوک دشمن قرار گرفته‌اند این افراد به مرحله نکث رسیده‌اند و قابل بازگشت نیستند.



Historian ::: شنبه 88/8/30::: ساعت 11:37 عصر